Для розгляду претензій щодо якості товару в індивідуальному порядку, клієнту необхідно направити письмове звернення на електронну пошту за адресою sale@DOMEIN.com.ua, докладно виклавши проблему (додати фотографії). Претензія буде розглянута протягом 3х робочих днів з моменту її отримання.
Щоб скористатися можливістю обміну та повернення товару належної якості, переконайтеся, що:
– товар не використовувався;
– товар зберігся у тому вигляді, в якому ви його отримали (товарний вигляд та упаковка, усі плівочки, ярлики, вкладиші, коробка);
– збережено товарний чек;
– пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару.
Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад тим же способом, яким Ви його отримали, наприклад, за допомогою “Нової Пошти”.
У разі, якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), яку Ви замовили, або товар пошкоджений, ми сплачуємо витрати за пересилання повернення. Якщо товар не пошкоджений, розмір, модель, колір товару такий, як Ви замовили, але товар не підійшов Вам з якихось інших причин – пересилання повернення оплачує покупець.
Обмін та повернення товару НЕ здійснюється у випадках:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, механічні пошкодження і т.п.);
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- наявність на виробі ознак самостійного ремонту;
- якщо товар був придбаний за зниженою ціною.
Ми проводимо обмін та повернення нашого товару лише відповідно до закону України “про захист прав споживача”.